Nur5555 Merhaba güzel anneler; 10 günlük kızım dün gece boyunca ıh layıp mıhladı. Kakasını yaparken kızarıyor , sinirleniyor baktımki kakası biraz sert gibi sanırım kabız oldu.10 günlük bebek kabız olurmu ? Yaşayanınız varmıdır ? Doktorumuzla görüştüm karına masaj , sıcak duş ve biogay diye bir damla önerdi.Ama henüz çok küçük damla kullanmak istemiyorum😣 tecrübeli anneler dönüş bekliyorum🙄🙄
VildanC Nur5555 İki gündür bende aynı sorunu yaşıyorum gazınıda kakasınıda ıkınarak yapmaya çalışıyor sinirleniyor ağlıyor daha 11 günlük masaj yapıyorum karnına ayaklarını hareket ettirip karnına doğru ittiriyorum yapıyor ama Uyku falan kalmadı ☹️
Egeninannesi34 Nur5555 canım kabız değil, maalesef gaz o, çoğumuz aynı dertten muzdaripiz, damlayı al ve her gün aynı saatlerde kullan ki etki etsin, o az da olsa rahatlatıcak bebişi, geçmiş olsun ☺️
Kediliannee Nur5555 doktorun dediklerine ek olarak zeytinyağı ile makatına masaj yaparsanız da oldukça etkili. Zarif hareketlerle uyarırsanız yapar inşallah.
Nur5555 VildanC al bendende o kadar. Kıyamam ya daha çok küçükler. Acaba diyorum kolik bir bebekmi olacak bana önceden sinyalini veriyor. Malum kolik olayı bebek doğduktan 15 gün sonra başlıyormuş ya😣😣
Nur5555 Edaa28 hepimizde aynı sorun vr aynı günlükler o zaman bu normal bişey.tüm bebeklerin yapısında olağan bişe.Canım bol masaj yapıcaz , sık sık emzirmeye bak , ayakları ile bisiklet hareketleri yaptır. İnşlh geçiçektir.