[silindi] İkiz bebeklerim var sürekli onları emziriyorum şu üç gündür emzirsemde gogsum şiş taş gibi oluyor sebebini bilen varmı acaba neden oluyor ki napsam bilemedim önceden emzirdikten sonra yumuşak oluyordu bilen varsa yazabilirmi🤔
3children1mom [silindi] Bebislerine masallah öncelikle 🧿 Emzirdikçe beyne mesaj gider ac cocuk var die ki sende ikizleri emziriyorsun bu beynin daha çok süt üretmek olduğunu algılar Instada emziren anne var cnm onu takibe alabilirsin 🙋🏻♀️
Papatyaseverr [silindi] sertlik çoksa mastit olmuşsun sağma makinen varsa sağ dolaba koy canım içirirsin sonra sağmazsan sonrasında daha köyü olur ağrı yapar iltihap bile kapabilir
[silindi] Papatyaseverr emzirdikten sonra geçiyor canım sonra tekrar oluyor makine flnda yok açıkçası
Happymamss Papatyaseverr canım bu sağma işini bende yapıyorum fakat ben de dolaba koymak istiyorumhani gece içirmek için ben bazen uyurken kalkip sagiyorum kaynanam iciriyor biberonla ben kalkmamış olurum bari sagip hiberona koyup normal buzdolabı na mi.koymam.lazm napmaliyim
Papatyaseverr [silindi] anladım kuzu çabuk doluyordur yada tam boşalmıyorsa da erken dolar bolca emzireceksin tek çare 😊
Papatyaseverr Happymamss canım eğer o gün vereceksen normal dolap gözüne koy he eğer saklıcam dersen derin dondurucuda 3 ay saklayabilirsin
momofemir Happymamss kullanip memnun kaldiginiz gogus pompasi var mi acaba? Bende sagmak icin alacagim da
Defnoss Canınız bisey çekmiş olabilir, güzel bi yemek kokusu felan duyduysanizda olabilir. Yani benim öyleydi canim bisey cekince şişiyordu yiyince geçiyordu..