Kbrasg sarılık varsa 4 saat ara vermeyin zorla da olsa uyandırıp emzirin altını açın ayaklarıyla oynayın göğsünüzü ağzına verin benim bebeğimde sarılık yoktu başta saat başı sonra 2 saatte bir emziriyodum, sarılık olan bebekler sık sık emzirilmeli demişti doktor aman dikkat edin