Ikraninannesi1 Ben tam byle post acıcaktım siz yazmışsınız, Allahım kolaylık versin, bizde 17 aylık olucaz bi hafta sonra, hala aynıyız bu dişler 11 aylıkken cıkmaya bi başladı iştah falan kalmadı oğlumda o kadar ugrasıp yapıyorum yemiyo, ben kendimi yiyorum sadece, artık yıprandım, bugün sadece bi kase tarhana içti, pekmez ve balık yagı da içiriyorum iştahı acılsın diye, kan degerleride iyi, sırf yemesi düzelsin diye sütten kesmeyi bile düşünüyorum bazen, ama gel gör ki annelik işte yemeynce içim gidiyo