Herkese hayırlı akşamlar..
Bebeğim 2 aylık, maalesef çok ıkınmaktan poposu yara olmuş meğerse 7 gündür o yüzden kaka yapamıyormuş canı yandığı için😪 doktorumuz rivanol toz verdi suya dökün ve oturtun dedi kucakta tutarak kullanan anneler var mı, lütfen yazabilir misiniz