Oğlum bugün sekiz aylık oldu doktorumuz boyu önde gidiyor dedi kilosu ortalamanın birtık altında dedi 8,500 9 kg olmalıymış 7.900 geldi kilomuz doktor rahatlığıma şaşırdı bizim için önemli değil sağlıklı olsunda dedim boyu 73cm boya gittiği için zayıf görünüyor varmı bu değerlerde olan bebişler ☺️ Kayınvalidem sürekli zayıf bu yedir diyor ama çocuk tüm gün yiyip içiyor zaten ama bi saniye durmuyor kıpır kıpır