Vanilya bende doktoruma çok güveniyorum oda bana kullan dedi yani 2 gün oldu kullanalı inanılmaz iyi geldi bende internetten baktığımda içilmesinin çok tehlikeli olduğu yazıyordu acaba doktorunuz bundan bahsetmiş olabilir mi bizim ki masaj dedi sadece içime kurt düştü şimdi 🤷🏻♀️