Elfucrr Sünnet sonrarı ne zmn yere bıraktınız yüz üstü ben acır diye kucakta veya otutturuyorum p. Tesi sünnet olduk hala daha karton bardak koyuyorum krem sürmeyi bıraktım kurusun yarası diye doğrumu yapıyorum tecrube edinmişlerin tavsiyeleri neler acaba
kadirefemmom Elfucrr ne kadarlık bebeğiniz acaba klips ile mi sünnet oldu biz klipsle olduk klips çıktından sonra krem sürme dedi doktorumuz karton bardağıda 1 hafta sonra çıkarmıştım bizimki 2 buçuk aylıkken olmuştu
ecemm-6161 Elfucrr ben de sünnet yaptırcam nasıl olıyor hiç bilmiyorum inş kolay geçer Ya cok zorlanmam
Cinarinannesi00 Elfucrr Biz kremi de karton bardağı da 4. Günde bıraktık kullanmayı Doktorumuz kontrolde söylemişti.
Twinsmomy Elfucrr ne kadarlık bebeğiniz biz 3 gün önce yaptırdık 5 aylıklar dikişli oldu. Benimkiler sadece yüz üstü uyur doktora söyledm yatirabilir miyim yoksa sıkıntı mı olur diye. İstediğin gibi yatirabilirsin demişti ilk gün akşam yüz üstü uyuttum. Sıkıntı olmadı.
Elfucrr kadirefemmom dikişli sargı bezi sarılıylı sıcak suya oturtarak çıkartdık ama acıdı canı çıkarken
Elfucrr Cinarinannesi00 bizimki normalde 2 gün çıkartırıyomuş ama çok hareketli olduğu için biraz daha koy dedi
Elfucrr Twinsmomy 8 aylık bizimki dikişli oldu kendiliğinden eriyen dikiş yan fln dönüyo uygusında ama yerde yüz üstü sürünmek istiyo emeklemeye çalışıyodu tam
Kubrakayraa 5,5 6aylığa yakındı oldu ertesi günü yüz üstü döndürüyordu kendini bişey de olmadı karton bardak vardı bi hafta kullanmıştık
Sltn01 Elfucrr hiç karton bardak koymadım ben 3 aylıkken oldu sünnet . 5 yada 6.günü yüz üstü yatırdım ben bşey de olmadı şükür . 2 hafta biraz tutarken dikkat ettim ama sonrasında normal devam edebilirsin
Kubrakayraa Elfucrr ben de korkuyodum ama bişey olmadı kartondan dolayı değmiyor zaten bi yere bide eriyen dikişti klips falan yoktu öyle