Bebeğim 22 aylık büyüdükçe işler kolaylaşacağına zorlaşıyor dertleri de büyüyormuş canım anneler.
kızım bana resmen bağımlı bu pandemiyle birlikte bütün gün evde arada parktayız.babasını 3 saat görüyor günde.eskiden onunla oynardı şimdilerde yorgunluğunu bahane ediyor kızım babasını da istemiyor peşime ağlarken gittiğim yer de mutfak😒.
bu durumu nasıl aşacağımı bilemiyorum❓❓❓