Kızım 17 aylık. Tüm dişleri çıktı. Ama hâlâ eline ne geçse ağzında. Bugün ben mutfaktayken kitabının kenarını kemirmiş. Bildiğiniz kitabın köşesi yok 🤦🏻♀️ Deli olacağım. Nasıl vazgeçer bu huyundan? Sürekli konuşuyoruz anlatıyoruz. Onlar ağza alınmaz okunur ya da oyuncaklar böyle oynanır falan diye. Ama şu sıralar çok arttı. Var mı bi çözüm bulan?