MS-01 kızım 15,5 aylık anne anneanne ayaz Ahmet dede emmi havhav tamam diyor sadece daha baba demiyor 😀 düşünce fln ufff diyor şaşırıp sevinince yada heyecanlanınca elini ağzına kapatıp ayyy diyor.. oyuncaklarıyla bu aralar hiç oynamıyor neredeyse sıkıldı galiba sürekli camdan bakmak istiyor herşeyi anlıyor babanı çağır dediğinm zaman babasına gidip derdini anlatabiliyor otur deyince oturuyor kalk deyince kalkıyor.. öpücük at dediğimde eliyle öpücük gönderiyor alkış yapıyor bay bay yapıyor müzik duyunca oynamaya başlıyor.. yemek konusunda ise asla sulu yemek ve çorba yemiyor onun dışında eline ne verirsen yiyor doktor Hersey normal gidiyor diyor