arkeologolcam ispanagi tek pisirmiyorum. 4-5 cesit mevsim sebzesi+pirinc (veya makarna,sehriye,irmik bunlardan bir tanesi)+kuzu kiyma+bir miktar su ekleyip pisiriyorum. Pistikten sonra da zeytinyagi ekliyorum. Kivami ne corba kadar sulu ne de yemek kadar susuz oluyor. Sulu yemek gibi bisey yapiyorum.