Kızlar merhaba bebeğim 3,5 aylık doğum kilosu 3100, sabah kontrolümüz vardı kilosu 6250 çıktı. Sadece anne sütü veriyorum. Doktor mamaya başla , ben 3 aydan sonra tadımlara başlatıyorum dedi. Beslenme programı verdi . Kilosu az dedi . Ben anlayamadım gerçekten az mi kilosu , sizin bebekleriniz kaç kilo ? Ve bana su vermem gerektiğini söyledi . Sizde durumlar nasıl ?