Ve istanbul sözleşmesinin hiç bir maddesini bilmeden sadece kadından ibaret sananlar var. Eğer sözleşme iptal olmasaydı Lgbt denen iğrenç güruh meşrulaştırılacaktı. Bir erkek çocuk sünnet olmak istemiyorum dediğinde gayet hakları savunulacaktı.
18 yaşını geçmemiş genç kız evini terk ettiğinde aileye verilmeyip,güya devlet koruması altına alınacaktı. Çünkü kadın esastır. Bu olaya nereden baktığınız önemli. Mesele sadece şiddet gören,öldürülen kadınlar değil. Mesela çok ciddi ve derin! Mesele tamami ile türk aile yapısının altına konulmuş bir dinamitti.
Neyse ki etkisiz hale getirildi👌🏻