Karaninannes üzülmeeee benim oğlum da hiç yemiyordu tadımlara 5,5 aylıkken başladık sadece anne sütü alıyor üstelik süt ve süt ürünleri ile yumurtaya alerjisi var. O tadım zamanı çok zorlandım ben ağzını açmadı kustu püskürttü düşünsene hiç bilmediği şeyleri tadıyor üstelik hepsinin tadı farklı anne sütüne alışmış durumda. Sabırlı ol oyun oyna uçak geliyoooor diye su içiriyormuş gibi yap kaşığı ağzına sok, güldür gülerken ağzına sok zevkli hale getir moda mod hadi yemek yiyoruz moduna girme ona da hissettirme . Tecrübe ettim o yüzden bu kadar net konuşuyorum. mesela yemiyor mu bırak yemesin yarım saat sonra tekrar teklif et bir kaşık yese kar alışması gerek doyması için yapmıyoruz amaç alıştırmak. Sorun varsa sor cevaplayım neler yedirdiğimi konusunda yardımcı olmak isterim oğlum 6 ay 25 günlük