Mom727272 Evet kangurudan memnunum, solomombaby aldım ama şöyle bir sorunum var. Omuz askısı oğlusun ağzına yakın ve benimki onu isiriyor emzik gibi ağzında. Daha mi yukarıda olmali başı nedir? Siz yaşıyor musunuz bunu acaba?
Cirkin Mom727272 evet 🤦🏻♀️Her seferinde yıkamaktan kanguru yıprandı üç ay kadar oldu alalı daha. Altına koyulmalık yastık da var onu da koyuyorum ama gene de bulup sokuyo ağzına dikkatini dağıtıyorjm artık
GokturkAlp Mom727272 bebeğin alnı,sizin çene hizasınızda olmalı. Benim ki hiç ısırmadı diye hatırlıyorum aynı kanguruyu kullandım.
Mom727272 Cirkin Karas ben de yanlış mı kullaniyorum diyordum demek genel bir sorunmus kizlar, teşekkürler.