3subat ilk başlarda yapamıyorlar 3 gün yapmadığı oluyordu ama ben doğumdan beri mama süt ilerliyordum sezeryandan sonra karnımda çok ağrılar oldu kıpırdayamaz hale gelmiştim antibiyotik kullandım bunun stresi derken kesildi sütüm günde 3 kere yaptığı da oluyor 1 kere de telaş yapılacak bişey yok bana göre vermeye devam edin doyuyorsa sorun yoktur 😁