Aysenurl Kızlar 11 kg bebek arabam zaten çok az kullandm tecrübesizliğime geldi bütçemde buna uygundu.Şimdi 11 aylık bebeğim var ve 7 aylik gebeym.Yazin oglum yurur mecbur disari cikaricam kizimda cok kucuk olacak.Bana hafif ve cok kullanisli bebek arabasi lazim onerilerinizi bekliyorm
defnesmomm Aysenurl joie’nin pact modelini kullanıyoruz, 5-6 kilo bi bebek arabası, çok memnunum. Tourist diye bir modeli var, o da çok güzel. Sanırım Pact artık satılmıyor.
hirosima Aysenurl travel almada ne alırsan al baston al bu ara bozdum kafayı beimki satıp onlardan alcam valla. Kız bikere hava güzel sahile yürüyüşe çıktım bebek arabada durmuyo ambulans sireni gibi haaaağğğğğaaaa diye ağlarmı arabada😩bebek kucağımda arabayıda ablası sürdü boş boş eve geldim daha arabayla değil dışarı çıkmak seni camdan bile bakmıcam diyorum bebeğe😂😂😂
Aysenurl hirosima canim cift yonlu olmasi daha iyi degilmi.Bastonda cift yonlu varmi benimki 11 kg bittim resmen iki bebekle ben bu arabayi asla indiremem tek basima.Bana hafif ve cift yonlu lazim
hirosima Aysenurl yok canım yeni doğanlarda olmaz çünkü oturma şeklinde görüyorum genelde ama istersen e bebeğin sitesine bak orda yazar.belki değişmiştir yeni doğanlarda kullanılanda vardır belki bak istersen. Burda şimdi kızlar yazar kullan varsa yardımcı olurlar☺️ Ama diyorum ya ne alırsan al ama travel alma gerçekten yazık edersin parana.
yeninesilmom Aysenurl travel sistem aldığıma o kadar pişmanım ki anlatamam 🤦🏻♀️ Şimdiki aklım olsa hafif bitane baston alırdım çünkü baston da yatar pozisyona geliyor emniyet kemeride var sonuçta. Yakın zamanda seyahate gideceğiz bebek arabası bagajda öyle yer kaplıyor ki diğer eşyaları nasıl sığdıracağız diye düşünüyordum. Sonra ikinci el bir baston almaya karar verdim. Hatta buradakilere de soracağım uygun fiyata satan varsa alacağım 😂
Aysenurl hirosima cok saol canm zaten agirdan kurtulmaya calisiorm yine agir alirsam benim herif beni mahveder:)