Bebegim 3 haftalıkken aptamil kullaniyorken daha az gaz yapar diye tavsiye edilen hipp e gectik. İlk mamayi verdikten sonra kakasi yesildi. Sonradan kakasi tekrar sariya dondu ama beni huzursuz etti bu durum. Ayrica dipnot hipp gaz sorununa hicbir etkisi olmadi. Simdi tekrar aptamile donmek istiyorum ama bebegimin sindirim sistemini su asama da etkilemek istemiyorum. Sütüm yetmedigi icin mama kullaniyorum mecburen. Mama ile bebeklerin bagirsak florasi bozuluyor, üzülüyorum.