Oğlum bugün tam 3 ay 20 günlük oldu, 3. ay kontrolünde 8 kiloydu boyu 64 cm. 2 gün önce atak haftası başladı. Gündüz uykuları azaldı 50 dk. zor uyutuyorum. Emmesi de aynı şekilde 5 dk. emiyor emmiyor. Dışarıdan bi ses duysun hemen bırakıyor emmeyi. Çok huysuz buaralar. 4. atak çok fena gardınızı alın 😅
Bu arada bebişlerinizi gündüz nasıl uyutuyorsunuz? Bizim ki bazen ana kucağında kendi kendine uyuyor bazen kucakta ağlaya ağlaya uyutuyorum. Bir uykusu bir uykusunu tutmuyor ben hala hıh tamam artık böyle uyuturum diyemiyorum hep değişiyor 🤦🏼♀️ 4,5 aydan sonra uyku eğitimi vermek istiyorum ama nasıl olacak bilmiyorum