Daha once post acmistim annem 7 24 internetten doktorlari dinliyo herseye bu olmamasi lazimmis doktor dedi, doktor bunu dedi falan o kadar aklimi karistiriyo sinirimi bozuyo incik cincik herseyi inceliyo. Sorum şu bebekleriniz yemek gördügünde heyecanlaniyo mu? Benim kızım 7 aylık tabağini getirdigimde yemek yiycegini biliuo heyecanlaniyo ellerini salliyo seviniyo titretiyo vs. Simdi annemle konusuyoruz diyoki doktordan dinledim yemeğe elini titretince sorun oluyomus 🤦♀️ sizin bebekler heyecanlanmiyo mi bizde mi anormallik vaf Allah aşkına bi cevap verin