Kızlar merhaba. Bebeğim 7 ay 20 günlük . Adetim doğumdan 4 ay sonra olmaya başladı.yani düzenli bir şekilde oluyorum. Ama bu ay 6 gün geçti. 2 kere test yaptım hamilemiyim diye ama negatif çıktı.sizlere soruyorum Kızlar hamilelikten sonra adet düzensizleşir mi yoksa tekrar hamile olabilir miyim ?Bu arada şiddetli bel ağrılarım da olmaya başladı