Mommyishome benimde kas ağrılarım çok var doğumdan sonra oldum böyle çocuğu kaldıramayacak hale geldim kuvvet yok el parmaklarım bileklerim dirseklerim omuzum sırtım bütün eklem yerlerim yani doktora gittim sistemik lupus diye bir rahatsızlığım olduğunu söyledi bi kaç hap verdi söyledim emzirdiğimi ve ağrı kesici brufen 400 mg verdi kasları rahatlatıcı etkisi var kullanıyorum da 4 ay 9 günlük bebeğim var dün çocuk doktoruna da sordum bebek için sorun olur mu diye yok olmaz dedi mecbur kullanmak zorunda isen dedi