Merhaba kızlar. Benim kızım yaptığım bal kabağı çorbasını içmiyordu hiç bende üzülüyordum çünkü çok sağlıklı vs diye okuyup görüyordum hep. Eşim de deneyelim diye hero babynin çorbasını almış. Sorum nasıl yapılıyor, arkasında yazıyor ama ben pek anlayamadım bilen varsa😇