Kızlar oğlum 2.ayından beri sadece mama ile besleniyor. 8 ay 4 günlük şuan normalde 4 saatte bir 180cc mama içiyordu ancak bir kaç gündür 3 saat 15 dk gibi acıkmaya başladı fazla kilolu değil ve çok hareketli ek gıdada alıyor blw yöntemiyle ancak 210 cc mamaya yükseltsek fazla mı gelir bilemedim normalde 9-12 ay için öneriliyor bu ölçü sizin 8 aylık bebişkolar kaç cc mama içiyor? 210 cc içiren anneler var mı?