Merhaba sevgili anneler bebeğim 50 günlük sütüm az olduğu için bazen aptamil bazen similac veriyorum şimdiye kadar 60 cc severek içiyordu ama bir kaç gündür mama yemiyo biberonu itiyo midesini bulandırıyor başına gelen var mı neyden kaynaklanıyo olabilir