merhaba değerli anneler,bugün kızıma rota ve menenjit ilk doz aşıları yapıldı.çok şükür kızım şuanda iyi eve geldik mışıl mışıl uyuyor.sizden allah rızası için kızım için dua istiyorum,ateşi çıkmasın,huzursuz olmasın diye.iki dakika da bir kontrol ediyorum yüreğim ağzımda rabbim inşallah bütün çocuklarımızı korusun kollasın.dua eden değerli annelere şimdiden çok çok teşekkür ederim 🙏🏻🌺❤️