Normal doğum yaptım Doğumhanede karnımda miyom olduğunu söyledi bayanlar karnımda mandalina büyüklüğündeydi doktor odaya çıkınca elinle ov biraz küçülür dedi. Küçüldü ama ceviz kadar var şuan sizler yaşadınızmı böyle bişey doktorum biraz toparlan gel alırız dedi