Mom080 çocuklarımız bizlere muhtaç, gidecek yerleri yok diye dövelim sövelim yani? İstediğimi yapalım. Ayşeye sinirlenelim fatmaya gıcık olalım gidelim yavrularımızdan hıncımızı alalım. Böyle bir şeyin savunması mı olur ya? Şiddetin her türlüsüne karşıyım. Bir hayvana yapılsa da, bir insana yapılsa da. Vallahi idrak edemiyorum bazılarını burada ben