Herkese iyi hafta sonları dilerim 🌸
Benim sorunum şu ki; bebeğim 7,5 aylık ve biberon almıyor. 1 aydır işe gidiyorum haftada 3 gün, o günler annem çorba vs yediriyor. Ben gelene kadar sık sık veriyorum birşeyler diyor. Ben gelince de beni emiyor. Birincisi bu hiç içime sinmiyor çünkü akşam 6 ya kadar ek gıda alıyor resmen. Anne sütü veya formül mama alması lazım. Ama asla almıyor.
Bağırıyor çığlık atıyor istemiyor sütümü de içmiyor sadece emerken.
neyse, akşam yatırıyorum ya abartsız 2 saat bazen saat başı uyanıp emiyor. Sabah o kadar kötü uyanıyorum ki anlatamam doktor yatırmadan muhallebi ver dedi, veriyorum bazen hiç yemiyor bazen yiyor yemesine rağmen yine uyanıyor sık sık. Her gece muhallebi de vermek istemiyorum aşırı kilo aldırmaz mı?
Çoğu zaman yemiyor zaten iki kaşık alıp bırakıyor severek yiyebileceği uzun süre tok tutacak ne verebilirim? Tüm gün ek gıda aldığı için içime sinmiyordu fakrlı bişey vermek ama demek ki artık sütümle doymuyor diye düşünüyorum.. var mu tecrübe edeniniz?
sevgiler 🌸