Taze anneler merhaba. 41 günlük bebeğim var. Anne sütü alıyor. 2 hafta önce antidepresan başladı psikiyatri. Aşırı sinirli olduğum için gitmiştim. Selektra ve Rexapin kullanıyorum. İlaçlar iyi geldi. Ama bebeğim açısından endişeliyim. Benim gibi olan var mı? Özellikle psikoloji mezunlarından öneri bekliyorum. İlaç kullanmakta endişelendiriyor beni. Hele Please