Allah’ım bu ne güzel bı aletmis böyle 3 aydır boşu boşuna almamışım o zorlu gecen günlerimi hatırlıyorum da keske hamileyken alsaymisim.
Ben çalışan bı anne değilim şöyle bı algı var çalışan anneler sütünü sağar diye asla bebeğim çoğu kez gogsumu bosaltamazdi ve o göğsüm de biriken süt beni perişan ederdi ,gece çoğu kez göğüslerin patlayacak kadar sismesiyle uyanirdim manuel pompam var ama asla bu etkiyi alamadim ilk anneliğim oluncada elle asla başaramadım nasıl ki 3. Aya girmem le meme reddi yaşadım kilo alımı olmadı ve hemşire mama ver dedi asla mamaya karşı değilim ama sütüm var benim neden mama ya geçeyim dedim naptiysam olmadi kaşıkla verdim içmedi şırıngayla verdim çıkardı biberon u çiğniyordu en son elektrikli pompa aldim böyle bı güzel his yok tamamen memeyi boşalttı ve biberonu na koydum ilk günler içmedi simdi simdi ilk çiğniyor sonra içiyor çocuk aç kalıyor du 6 7 saat valla kurtarıcımız oldu kim icat etmişse eline koluna sağlık.