Smyyy benim ki de kucagaaa geliyor biraz duruyor başlıyor ağlamaya kucağımda sustuğu zaman yatırayım diyorum bas bas bağırıyor 🤦♀️🤦♀️ Uykumuz da 23:00 dan önce uyumuyor asla 23:00 da uyuyor sabah 4 gibi falan uyanıyor emiyor yatıyor sonra 2 3 saatte bir kalkıp emiyor tekrar yatıyor sabah 10:00 olduğu zaman kalkıyor günaydınlarlaaa başlıyoruz 👍👍