Kturna Smyyy sanki huy değiştirseler daha iyi 😂😂 Belki kucak sevmeyen hemen uyuyAn sakin bir bebek olurlar😂😂
Goktugunannesii Kturna 3.5 aylık oğlum 2.5 aylıkken düzene girdi bizim. Sabah 7de kalkıyoruz 10da tekrar uyuyoruz 1 saat sonra kalkıyoruz Tekrar 2 gibi öğle uykusuna yatıyoruz ondada 5 gibi kalkıyoruz. Geceleride 8.30 dedim mi uyuyoruz. Gece 1-2 kere emmek için kalkıyor sadece. Gece düzene sokmak için pijamalarını giydirip içeriye yatağına yatırıyordum loj bi işıkla bırakıyordum kendi kendine uyuyordu. Sadece 2 kere yaptım ve başarılı oldu. Şimdi nerde olursak olalım 8.30 gelsin kendisi uyuya kalıyor deneyin derim. ☺️
Denizsmom Goktugunannesii benim kızımında uyku düzeni aynı😄 ama kendi kendine uyuma kısmı hariç, harikaymış tebrik ediyorum sizi ,büyük başarı🙏🏻👏
Gokbayes2018 Goktugunannesii Göktuğun annesini, benım oğlumda Göktuğ ama biz maalesef sallamadan asla uyumuyoruz, isterse uykusuzluktan gözleri kıpkırmızı olsun..... Korkuyorum şimdi bır yere gormeye uykusu gelse nasıl uyutucam, sallamadan asla uyumuyor çünkü
Gunesimmmm Kturna gazı düzene girmeden uyku da kolay kolay düzene girmiyor malesef bizim gaz sancılarımız bittiğinden beri düzenli uyuyoruz
Derin34_ Gunesimmmm 4 5 saat uyanık kalıyor uykuya dalamıyor bi türlü napmam lazım şki aylığız bu arada
Gunesimmmm Derin34_ 4-5 saat uyanık kaldığı için uyuyamıyordur. Gündüz 1saat içinde tekrar yatırın çok uyuyor diye düşünmeyin iki aylık bebeğin günde 17-19 saat uyuması gerekir. Örneğin 8de uyandıysa 9da tekrar yatırın yada 9.15te
Derin34_ Ftmsnny gündüzleri tam uyutuyorum koyuyorum yerine ya hemen gözlerini açıyor yada 10 dkka sonra.sonra dahada uykuya dalamıyoruz napıcaz bilmiyorum
Derin34_ Smyyy alın bizdende o kadar geceleri iyiyiz Maşallah ama gündüz uyumuyırzmlavobaya zor gidiyorum
Smyyy Derin34_ o konu hakkında araştırıyorum hala cnm da aceba gece çokmu uyutuyorum da gündüz uyumuyor diye düşünmeye başladım kaç saat uyumalı 16 saat diye biliyorum ben ama pufff
Derin34_ Gunesimmmm onuda yapıyorum. Yani uyandığı saate bakıyorum bir yada bir buçuk saat sonra uyku moduna sokmaya çalışıyorum( ya emerek uyur yada kucakta dolanırken uyur) ama malesef tam daldı diyorum koyuyorum yerine tekrar açılıyor o göZler:(
Derin34_ Smyyy ama bunlar daha küçücükler büyük olsalar tamam da.grce çok uyusalar bile gündüz yinede uyumaları lazım.biz10 gibi yatıyoruz akşam( bu saati erkene çekmem lazım birsz) sabah 7 yada 7.30 gibi uyanıyoruz arada emmek için uyanıyoruz tekrsr dalıyoruz hmn.ama gündüz uyutmam malesef ki imkansı hale büründü artık