Babymom123 5.5 aylık bebeğim var sebze ve meyve sularını tanıtmak amaçlı miktarına dikkat etmek şartıyla bununla verebilirmiyim?
Busra7125 Babymom123 şahsen bizim zorunlu olduğumuz için erken başladık biz o aylarda meyve emziğini kullanıyorduk tabi önce 1 verip 3 gün kontrol ettim o şekilde
DurikoMom Babymom123 biz kullanıyoruz çok güzel bişey diş kaşıma zamanı olduğu için işimize çok yarıyo bazen yediremediğim sebzeleri haşlayıp içine koyuyorum normalden daha iştahlı yiyo
[silindi] Babymom123 oğlum çok seviyor hem dişlerinide kaşıyor 2 dişi var şuanda 6 ay 11 günlük ama 6 ay dolunca vermeye başladım ben ek gıdayı doktorunuz şuan başlayabilirsiniz dediyse size verebilirsin sende canım çok güvenli bi sistem kilitleniyor
MinikEla Babymom123 Ben ek gıdaya 5 aylıkken başlattım doktorun tavsiyesi üzerine , 5 buçuk aylık olduğunda hem diş kaşıyıcı olarak hemde meyvenin tadını alması için kullanıyordum.