gulay_candemir Merhaba arkadaşlar bugün itibariyle bebeğimi sütten kesmek için karar verdim . Gün içinde hiç vermedim aksam ve gece nasıl olacak bilmiyorum çok ağlarsa diye çok endişeliyim sizler nasıl yaptınız geceleri
Mervecan7 gulay_candemir Ben değil fakat ablam birden kesmek veya göğsünden korkutmak yerine günden güne azaltarak vermişti bebeği istediğinde eğer emzik kullanıyorsanız emzik vererek uzaklaştırmıştı ben bebeğimde de aynısını uygulayacağım diğer türlü bebeklerimizde travma yapabiliyormuş en sağlıklısının böyle olduğunu düşünüyorum.