Frauz Merhaba sevgili anneler bebeğim 11 günlük. Göğüslerim dolu sütüm taşıyo ama bebek çok yeni olduğu için biraz güç emiyor. 3500 doğdu çarşamba 3290 dı bugün 3340 çıktı. Doktor günde 16 gr almış çok az mamaya başla dedi. Napsam bilmiyorum hiç veresim yok memeyi bırakır diye. vermesem zararı olur mu? Akıl verin lütfen
cicekannesiii Frauz bnmde oyleydi canim ilk on gun dogum kilosuna bile ulasmadi sutum oldugu halde sonra sut alerjisi cikti ondan almiyormus smdi diyet yapiyorum ve sut urunlerini birakmak zorunda kaldim +bide alerji mamasi kullaniyoruz
Mervecan7 Frauz Memeyi bırakacağını sanmıyorum ben günde bir defa veriyordum mama hem kendim dinleniyordum annemler çok yardımcı oldu gece veriyorlardı kilo alımıda hızlanmıştı. Avent biberonu tercih edebilirsiniz veya arkadaşıma lansinoh biberonu önermişti doktoru bırakmaması adına.
Tugcesilam Frauz bnmde sütüm kilo yapmıyordu bizde mamaya başlamıştık 1 haftalıktı şindi 4 aylık hala mama yiyoruz emiyorduda şimdi sol gögsümğ almıyor sag alıyordu buğün onuda almadı bakalm alacakmı ama sol gögsümde süt yok sanırım
Yingyang Frauz sütünüzü önden bı 30çc kadar sağın sonra bebesi emzirin bırakınca sizi 30cc yi enjektör le verin yeni doğanların çenesi çabuk yorulur 30u içerse bı dahakine 60 sağın 2 saate bir emzirin geçirmeyin 2 saati 1 hafta sonra aynı yerde bı dhaa tartirin haftada 200 alıyorsa normal bide böyle yapın almazsa mamaya başlayın.
Alpbebek2 cicekannesiii bebeğiniz alerji mamasını iciyormu ve nasıl anladınız alerji olduğunu benim bebeğimde öyle galiba şuan süt ve süt ürünleri kullanmıyorum sütüm az geliyor hiç birşey yiyemedigim için bide gelişimi nasıl benim ilk ay iyi kilo almıştı bu ay nasıl olur bilmiyorum 50 günlük bebegim mukuslu kaka yapiyordu ve yüzünde kırmızı lekeler çıktı kıl gibide 20 gün önce kan gördüm doktor lekeler önemli değil dedi huzursuzmu gazını nasıl yapıyor kakasıni gürültülü yapıyordu gazinida 5 gündür diyet yapıyorum hafifledi sanki o kdr ses yok ve kakası sarı oldu içinde hafif mukus var acaba bu kadar çabuk etki ermiş olabilir mi
Melek030 Tugcesilam ya çok üzüldüm mamayi bırakıp tamamen memenizi emse tekrardan gelir sütünüz sagim da artırır.
Alinduru Frauz ilk etapta sütünüzün sağıp vermeyi deneyin isterseniz. Yeterince ememiyordur zaten emzirdiysen sonra da sağlığınızı verin bi süre öyle deneyin. İlk başlarda ben öyle yapıyordum bir de sık sık emziriyordum çabuk yorulup bırakıyordu çünkü.
Melek030 Frauz ya ne güzel sütünüz varmış lütfen başlamayın mamaya daha çenesi çok kuvvetsiz öğrenecek çekecek azıcık sabır. Benim oğlumda ouleydi acayip kuvvetsizdi çenesi üstüm başım süt olurdu buzluğa attım 1 damlasını heba etmedim. Şu an 2 aylık tosun gibi bir oğlum var maşallah 6500 kilo. Yazınızı okuyunca yazmak istedim anne sutu değerlidir başka birsey vermeyin
Sevda6767 Alpbebek2 ayy aynı şeyler bizde de var mukus çok yok ama var gürültülü kaka yeşil kaka. Huzursuzluk var. Bugün doktora gittik kaka fotusu gösterdim normal dedi şaşırdım bütün belirtiler söyledim huzursuzluk var dedim Sabaha kadar ikiniyor gazi da var dedim. Adam benim kriterlerim farklı dedi:) diyet vermeyecem dedi ben normalde iki gündür diyetteydim bıraktım:)
cicekannesiii Alpbebek2 canim mamayi cok sevdi evolvia rp 1 ztn alerji mamasi yazdi mama+meme veriyorum bize tahlil yapti diskida cikti ondan sonra yediklerime dikkat ediyorum ve mecbur mamayida veriyorum 3200 dogdu 3000 e dustu ilk 20 gun hic kilo almadi suan 57 gunluk 5kilo zar zor toparlayabildim oda dikkat ederk .Anlayacagin alerji var bizde
Alpbebek2 Sevda6767 benim bebeğim diyetten sonra huzursuz olmaya başladı o da çok değil mizmizlik yapıyor gazida bugün sorun yaşadım ağlamaya başladı zor susturdum şuana kadar hiç birşey yoktu
Sevda6767 Alpbebek2 alerji çok değişik bir durum ya. Doktorlar bile farklı davranıyor bu durum karşısında. Kaka bildiğin alerji kakasi adam normal güzel kaka diyo.. sizinki belki bilmediğin bir şey tüketmissindir ondan huysuzluk vardır canim
cicekannesiii Alpbebek2 evet bugun bile doktor dana eti haric balik kuzu eti tavuk tuketebilirsin dedi😊
Duygusm Frauz Mümkün olduğunca emzirin ve mamayı şırıngayla içirin. Ben bebeğim sürekli emerken ağzının kenarından mama damlatıyordum, emzirmeyi hiç bırakmadım. Çok şükür mama çok kısa sürdü, emerek devam ettik.
Aybikesuna Frauz sağıp verin biberonla ne kadar emdğini görürsünüz anne sütü varken mama vermeyin bence