Aysenurl Progestan verdi doktrm ilki erken doğumdu 34. Haftada.Bunu vermesinin nedeni erken doğumu önlemek mi acaba bilgisi olan varmı
elifiii Aysenurl rahime tutunmasını saglamak , yapay hormon yani. ve evet erken dogumu bir nebze önleme de işe yarıyor.
HevalDikmen Aysenurl ben kullandım rahim ağzı kisaligim vardı bir gün aynadan baktığım büyüyüp deliği kapladığını görmüştüm düşüğü onlemek için
Aysenurl elifiii yine risk var demekki..nedeni ne diyorm genetik diyor.Oysaki annem erken doğum yapmamış hiç.Anlamadm gitti
Pelin4462 Bende kullandım canım ama fitil olarak 7.ayda başladım 8.5 aya kadar kullandım düşük riskimiz vardı .Bebeği rahimde tutmak için .Çok şükür gününde doğdu ama kendinide yormamaya çalış ağır işler vs yapma .Çok geçmiş olsun ❣️❣️
Aysenurl Pelin4462 bana düşük rsikin var demedi bekledim agır kaldırma yorulma desin eşimin yanında demedi.Özellikle sordm ilki erken doğumdu çünkü ve 11 aylık bebeğim yorucu oluyor.Bekledimki kendini yorma desin demedi.Dediği şey erken doğumun nedeni genetik..Eşimde bak iş yapmakla alakası yokmuş genetikş dedi kontrlden sonra
Pelin4462 Aysenurl sen kullanmayı ihmal etme canım benim Allah korusun erken doğum riski varmış .Onun bebeğe hiç bir zararı da yok tatlım korkmayasın ben özellikle doktora sormuştum
Aysenurl HevalDikmen eşimin umrumda bile değil valla.Belki doktr olumsuz bişey söylemek istemedi bilmiorm ama ben hissettim olumsuz bi durum oldgnu 1 hafta sonrada ciğer geliştirici vurulucam