Kızlar ek gıda meselesinde kafam çok karışık kuzım sevdiği şeyleri çok güzel yiyor. Mesela elma muz çorbaların hepsi ama sebze haşlamalarını zor yediriyorum anne sütü alıyor porsiyonları çok az tutuyorum çoğaltmam lazımmı günde iki kere yemek istediği kadar veriyorum illada çok aç olduğu zamanı kollamıyorum yanlış mı yapıyorum acaba