Sibel4264 Bu normal mi acaba bir kaç gündür böyke yapmaya başladı başına gelip doktora danışan var mı
Yadeee Sibel4264 bence normal canım kızımda bu şekilde yapıyordu gerçi emmedi sağıp verdim ve mama verdim ama beslenirken kaka yaptığı çok olmuştur hiç garipsememiştim bi sıkıntı da olmadı
Karaninannesi33 Sibel4264 emerken boşaltım sistemi çalışıyormuş canım çok normal ben bazen kakasını yapsın diye emziriyorum
Sibel4264 Yadeee ben de sagıp verıyorum mama verıyorum alabildiği kadar da zorla emzirmeye çalısıyorum baya mücadele edıyorum da her besleme de kaka yapınca korktum acaba yaramıyor mı kilo alamaz mı diye