Kızlar merhaba 22 günlük bebeğim var sürekli ıkınıyor kıpkırmızı kesiyor anne sütüyle besliyorum gün içinde arada emiyor arada sağıyorum biberonla veriyorum yetmediği takdirde mama takviyesi yapıyorum genelde beslenmeden sonra gazını çıkarıp yerine bırakıyorum ama sürekli ıkınıyor napmam lazım çok çaresizim