Yusufbebekk Kızlar 17 günlük bebeğim var bir kaç gündür bebeğim uyurken ses çıkarıyor -hı- hı diye hafif ağlar gibi .öyle uyuyor .neden yapıyor sizce ? Olan var mı böyle .doktora mı götürsem
Karaninannesi33 Yusufbebekk çok sık mı yapıyor? Belki rüya görüyordur ya da anlık gaz sancısı geliyordur benimki de arada yapıyor ama çok fazlaysa bilmiyorum canım
Yusufbebekk Karaninannesi33 yok Nadiren yapıyor.ben de rüya görüyor falan diye düşündüm ama ağrısı mı var acaba dediler eve gelenler telaş yaptım bende .yapıyor arada sonra normal uyuyor .
Karaninannesi33 Yusufbebekk yok hiç sanmam ağrısı olsa susmadan ağlar biraz acıkınca Bile ortalığı ayağa kaldırıyorlar 😀