Ben bu damlayı kullandım uyuyan çocuk gitti gerine bambaşka çocuk geldi çocuk geceleri catlayavak kadar ağladı düzenli kullanım gecer dedim baktım yok bıraktım şu an rahatız çok şükür boşuna dememişler ilk 6ay sadece anne sütü bağırsaklarsuyu bile hazmetmiyor istemiyor