bianneeee 17.5 aylık ikizlerim 90*120 almıştım geçen yıl bebeğiniz kaç aylık ne kadar kullanıcaksınız bilmiyorum ama keşke 90 değilde 110 alsaymışım diyorum büyüdükçe sağa sola daha çok dönüyorlar sıkışıyorlar geceleri 2.5 yaşında yataklarını değiştiricem kesinlikle daha geniş alıcam bence geniş olsa daha iyi olur