Allahim aglamaktam helak oldum daha once kac kere post actim bilmiyorum 7bucuk aylik ylk anam yemiyo 1 haftadir sadece meme emiyo aşırı huysuz dis desem kabarmamis bile dun atesini olctum 7.6 cikti sonra düştü bianda düştü acaba uyandiktan sonra ölçtüm o yüzden mi diyorum bilmiyorum suan atesi 36 bucuk normal ama cok huysuz sinirleniyorum ilk defa ilk kez bugun zorladim yemek icin önüne ne koysam istemiyo eskiden olsa yerdi ama yok 1 haftadir resmen ek gida reddi yaşıyoruz surekli meme istiyo sebebi ne bisey olur mu yemiyo ya odffd