mehtap92 GizemElf marlet pastanenin ürünlerinin çok çok güzel olduğunu duydum. Hatta pandemi sebebiyle gidemedim farklı şehirdeyim. Özellikle soğuk baklavasını çok merak ediyorum😂🙃
Demetalp GizemElf Arel üniversitesinin yan tarafında Şerifoğlu pastanesi çok güzeldi oranın hem tatlıları ( baklava vs) hem de pastaları güzeldi 1 yıl önce şehir değişikliği yaptım o zamanlar güzeldi 2 yıl oturdum sefaköy de
Seerdaay mehtap92 eski adi Yağcıoğlu Marlet’in😊seyidoglu var,Sefaköy merkez durağının orada, Gündoğdu fırıni var, onubda ürünleri taze.Armoni Park’ in giriş katında MADO var.4 yil Sefakoyde oturdum🥰
mehtap92 Seerdaay aaa meydanda Fatih kozmetiğin karşısında mı yeri yani. Yani ben o şekilde bıraktım en son orayı yıllar oldu görmedim desem yeri 😢