Merhaba kızlar.. 15 ay 10 günlük kızım var 8 aylıktan beri blw yöntemiyle besleniyor. Çok iştahlı olduğu söylenemez ama kilo alımı ve boy uzaması gayet yerinde.. ve hala anne sütü alıyor. Sorunum şu kızım eline verilen önüne koyulan bütün besinleri yiyor ama asla çorba ya da sulu yemek yemiyor yediremiyorum ve bu yüzden de sürekli kabız oluyor.. başına gelen var mı yada bana yöntem sunabilecek sizce nasıl yedirebilirim?