Kızım 14 aylık olacak. Yaklaşık 1 haftadır yemek yemeyi bıraktı. Kilosu da az 8,5 kg. Balık yağı kullanıyorum. Mama sandalyesinde oturup hiç bir şey yemiyor. Çok nadir bir parça bir şey ağzına atıyor. Yerde kitap okuyarak ya da oyun oynatarak bazen yiyor. Ama ben çok yoruldum. Diştir diyorum ama görünürde diş falan da yok. Atakta da değil. Ne yapacağımı şaşırdım. Aç bıraksam yer mi diyorum sonra kıyamıyorum. Bir çözüm bulan varsa ya da bizim de oldu ama geçti cümlesine çok ihtiyacım var 😢