Rehile doğumum son dakika sezaryen e döndü açılma olmadı suyum bitti oğlumun kalp atışları yavaşladi falan, alakasi varmı bilmem ama sütüm geç geldi sarılık artmasin diye Aptamil aldırdılar zaten annemde hastanede çalışıyor hemşireler Aptamil önermiş hep aldığımızdan beri onu kullanıyorum