minikoalam ben de muğladayım bir hafta bile olmadı daha aşıyı yaptıralı 500küsura aldık biz. Eczaneden kaynaklı bir sorun olduğunu düşünmüyorum, hep ayno eczaneden yapıyoruz işlemleri, dost arkadaş gibi olduk artık. Bexero geçen sene bile o fiyatlarda değildi (farklı şehirlerden almıştık) şimdi düşününce 3 dozun üçünü de ayrı şehirlerde yaptırmışıız biz😅